Thursday, June 3, 2010

Montaj talimatları
Bu adım tamamlandıktan olarak o her kutuyu işaretleyin.
o Adım 1: takın pirinç çubuk. yeri için parçalar yerleştirme diyagramı (Şekil E) kontrol edin.
Temizlik zımpara veya çelik yünü ile pirinç çubuk. 90 derece biraz az çubuğun Bend bir ucunu. Lay devre
folyo yüzü masaya tahta. sap yakın büyük bir delik üzerinde (Şekil D bakınız) pirinç çubuğun bağladım sonuna yerleştirin.
çubuk alan kolun üzerinden dışarı uzanır emin olun. Lehim folyo tarafında kuruluna çubuk. pirinç çubuğun sonunda
sap üzerinde belirgin oval geçmiş uzatmak gerekir. Bu iletişim noktasıdır. o Eğer bu noktadan ötesine, çubuk kesme
oval sonuna off hemen önce.
o Adım 2: lehimleyin kuruluna IC yuva.
IC için soket bileşeni (non-folyo) yönetim kurulu tarafında ilk yerleştirilir. sokete şimdi IC takmayın.
tüm diğer kısımlar soket (Adım 13) içine IC fişi talimatı olacak kartına lehimlenmiş sonra. Belirlemek
Soketin taraklı sonu. Eklemek devre içine yuva. ters çevirin yönetim kurulu ve nazikçe soket üzerindeki pinler yayıldı
böylece kurulu folyo tarafı ile irtibat kurunuz. Lehim yerine soket.
o Adım 3: C1 (0.01-mF kondansatör) kurulu bileşeni tarafında yerleştirin.
Konu tel C1 üzerine gemide deliklerden yol açar. (Bakınız Şekil F.) lehimlemek ve folyo yüzüne teller
kurulu. Cut lehim ortak yukarıda ekstra tel kapatın.
o Adım 4: (10-kilohm direnç) kurulu bileşeni tarafında R2 yerleştirin.
yaklaşık 90 ° açıyla direnç her kurşun (tel) bükülerek montaj için hazırlayın dirençler. () Resim G. bak
board deliklere yerleştirin yol ve üzeri direnç tutmak yerine onları katlayın. Lehim folyo yol açar ve onları trim
yakın folyo için.
o Adım 5: C3 (220-mF, 35 volt Yeri
kondansatör) üzerinde elektrolitik
tahtanın bileşeni tarafı.
Bu kondansatör bir (+) tarafı artı var
ve negatif (-) tarafı. (-) Tarafı
tahta uzak bakan yer
kolu. (Bildirimi + işareti basılı
Bu konumu devre kartı üzerinde yer.)
Eklemek kondansatör doğru yöneltir
devre delik, onları lehim
yeri ve ilave tel keserek.
o Adım 6: C2 (0.01-mF kondansatör) Yeri
bileşeni tarafında
kurulu.
Konu tel C2 yol açar
devre kartı üzerindeki deliklerden.
(F.) lehimleyin Adım 3 ve Şekil bak
karta teller. Cut ekstra
lehim ortak yukarıda tel kapatın.
Şekil C-şematik diyagramı
Kod uygulama osilatör

No comments:

Post a Comment